Sony DCR-SR210E zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DCR-SR210E zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

be-ka 20-05-2009

De camera op zondag 17-5-2009 besteld via internet. Hij werd al op 19-5-2009 via UPS afgeleverd. De bestel- en leveringsproceudre was snel en adequaat geregeld.
De prijs was de laagste.
Kortom: zeer tevreden

jthfree 06-01-2009

Ik heb deze camera gekocht ter vervanging van mijn 9 jaar oude Canon Hi8 videocamera.

Heb lang zitten twijfelen tussen deze camera en de Panasonic SDR-H280. Uiteindelijk op basis van enkele reviews toch voor de Sony DCR-SR210 gegaan.

Dit model is bovendien wat opgekrikt ten opzichte van voorgangers als de SR100 (optische beeldstabilisator, CMOS chips, grotere harddisk enz).

Ben na enkele uren filmen (in HQ breedbeeld 16:9) zeer onder de indruk van de beeld- en geluidskwaliteit. Maar bij weinig licht, (zonder Nightshot), valt de kwaliteit in de praktijk toch wat tegen. Nu is dit met geen enkele camera in dit segment goed te doen, maar had toch net iets meer van Sony verwacht, ook op basis van hetgeen ik in de reviews heb gelezen.

Verder is het een erg mooie camera met veel mogelijkheden. De (optische) beeldstabilisator werkt erg goed. Heb de uitgebreide handleiding op de CD-ROM nog niet helemaal gelezen, maar de bediening is erg eenvoudig, ook als het om handmatige instellingen gaat.

De camera zelf ligt makkelijk in de hand, hoewel het in het begin wel wennen is met in- en uitzoomen, en het stilhouden van de camera.

Het overbrengen van beelden (MPEG2 formaat) via USB naar de PC is ook zeer eenvoudig en uiteraard een hele vooruitgang als je Hi8 tapes gewend ben.

Ben al met al zeer tevreden over deze aanschaf en zal er zeker veel plezier mee gaan beleven.

Jonny_ned 03-05-2008

Nou ik ben zeer tevreden over de filmcamera.
Ik vind het ook fijn als je aan het filmen bent dat je dan ook meteen foto's kunt maken en die dan op de memorystick zet en niet op de hdd zelf.
En je kan er nog een hoop dingen bij kopen een losse zwaardere accu en een losse accu lader.
Ik vind het echt een goede en fijne filmcamera.